dissabte, 25 de desembre del 2010

FILL PRÒDIC EXISTENT, ENTRE ALLÒ FÍSIC I LA MENT PERVERSA


Vaig néixer un dia confús de desembre de 2010. Ara em presentaran com a tal el dia dels innocents d'aquest mateix mes. He estat parit a can Publidisa de Sevilla, però som ben Català de Mallorca.
Tenc un germà gran, AKBAR qui precedeix els meus ossos. Mon pare m'ha contat que viuré i existiré en temps difícils, però tenc alguns concos i tietes que m'han ajudat a surar i esper que segueixen estimant-me.
Jo som com un taronja tirant a groc ( o a l'inrevés). M'agrada la sang i tenc un pis conjuntament amb el meu germà (vegeu plànol en uns dies).
Esper que aquest Nadal i començament de 2011 sigui èpic i estigui ple de canvis, d'emocions i noves vies per on puguin circular els idees i els versos per existir.
El meu bateig serà pel febrer (7 i 8 Mallorca, 9 Barcelona, 10 i 11 País Valencià [cal concretar]). Esper que pogueu venir a tastar-me.

Salut, sang i poesia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada